Õpeta robot tantsima

Inglise keele tunnis õppisid 3. klassi õpilased oma esimest koodi. Teadagi on (lähte)kood programeerimiskeeles kirjutatud tekst, mis kirjeldab arvutile antavaid käske. Õpilased aga andsid hoopis robotile käske, et teda tantsima panna.

Eksisteerib erinevaid mänge, mis asendavad kirjalikku programeerimiskäsku graafiliste plokkidega. Meie kasutasime selleks Boogie Bot äppi. Alguses pidid õpilased kokku panema roboti (kordasime inglise keeles kehaosade nimetused üle). Pärast seda ootasid neid erinevad käsud ees. Alguses pidid nad roboti plaksutama panema (clap) ehk lohistama õige ploki õigesse kohta.

Kogu äpp oli inglise keeles, mis alguses oli natukene raske, aga abiga oli kõik tehtav. Iga koodi jaoks oli oma hint. Kiiremad ja tublimad aitasid teistel järele jõuda.

Esimeses osas oli 15 levelit. Mõni jõudis tunni lõpuks kõik levelid läbida. Rõõm oli suur, kui lõpuks robot tantsis ning muusika kostus.

 

 

Kaili Tomson, 3. klass, inglise keel

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s